Odkaz jsme Vám odeslali na email.

Nepodařilo se nám odeslat odkaz na váš email. Zkontrolujte, prosím, Váš email.

Odpovědi na časté dotazy - FAQ

Odpovědi na vaše dotazy – FAQ

Aktualizace

Jak si mohu zaktualizovat programy?

Všichni uživatelé našich produktů (GEO5, FIN EC, TRUSS4) mohou používat Osobní Instalaci. Uživatel se servisní smlouvou Fine Maintenance získává poslední vydanou verzi produktu GEO5 (FIN EC). Uživateli bez Fine Maintenance je vždy nabídnuta poslední možná aktualizace v rámci verze, kterou má zakoupenou (resp. na kterou má nárok).

Jak vytvořit offline instalační balíček?

Vytvořte si instalační balíček pro pozdější použití nebo pro instalaci na PC bez připojení k internetu:

1/ Stáhněte si Osobní Instalaci z našich stránek.


2/ V úvodním okně klikněte na tlačítko "Možnosti"



3/ Vyberte možnost "Vytvořit instalační balíček" a zvolte cílovou složku pro umístění balíčku.



4/ Zvolte "Další".



5/ Vyberte si z dostupných programů k instalaci.



6/ Instalační balíček se vytvořil ve Vámi vybrané cílové složce.



7/ Balíček má následující adresářovou strukturu, vhodnou pro vypálení na CD
Instalace produktu se spustí poklikáním na soubor FineSetup.exe


Jednorázový Upgrade

Mám starší verzi programů GEO5 (FIN EC). Jak mohu získat aktuální verzi programů?

Upgrade programů je zdarma dostupný všem předplatilelům služby Fine Maintenance. Ostatní uživatelé mohou získat aktuální verzi programů zakoupením Jednorázového Upgrade.

Co získám zakoupením Jednorázového Upgrade?

Poslední vydanou verzi softwaru GEO5 (FIN EC) a všechny updaty (subverze) v rámci této verze.

Jak mohu zjistit cenu Jednorázového Upgrade?

Zjistit cenu popř. zakoupit Jednorázový Upgrade lze jednoduše prostřednictvím našeho Obchodu.

Mám programy GEO5 ve verzi 16 a rád bych získal aktuální verzi softwaru. Jaká je cena Jednorázového Upgrade?

Jednorázový Upgrade povyšuje software vždy na aktuální verzi, s tím, že za každou verzi, vydanou po verzi zakoupené uživatelem je počítano 10% z ceny všech zakoupených licencí programů. Maximální cena Jednorázového Upgrade je 50%.

V tomto případě, je tedy cena Jednorázového Upgrade počítána z GEO5 verze 16 na verzi 18, což je 20% ceny všech zakoupených licencí. Cenu Jednorázového Upgrade lze rovněž jednoduše zjistit prostřednictvím našeho Obchodu zadáním licenčního čísla uživatele.

Fine Maintenance

K jakým verzím získává předplatitel Fine Maintenance přístup?

Uživatel Fine Maintenance má přístup k Edici (a všem aktualizacím), ve které software zakoupil a rovněž k Edici následující (včetně všech aktualizací, které v dané Edici vyjdou).

K jakým verzím získává uživatel (bez Fine Maintenance) přístup?

Uživatel získává software v aktuální Edici (včetně všech aktualizací, které v dané Edici vyjdou).

Mohu si aktualizovat software i v případě, že má Fine maintenance smouva byla již ukončena?

Uživateli bez Fine Maintenance je vždy nabídnuta poslední možná aktualizace v rámci Edice, kterou má zakoupenou (resp. na kterou má nárok). Tedy pokud v rámci Fine Maintenance získal uživatel přístup k určité Edici, pak má nárok na všechny aktualizace v rámci dané Edice a to i v případě neprodloužení smlouvy Fine Maintenance (resp. nezaplacení poplatku na další období).

Mám starší verzi programů GEO5. Mohu si předplatit Fine Maintenance?

Můžete, ale nejprve musíte aktualizovat programy zakoupením Jednorázového Upgrade.

Je možné vyjmout některý konkrétní program ze servisní smlouvy Fine Maintenance?

Fine Maintenance zahrnuje všechny licence v dané skupině programů, které uživatel vlastní. Nicméně v případě, že zákazník souhlasí s vrácením licence daného programu, Fine ukončí podporu tohoto programu. Tzn. Fine přestává podporovat daný program a zákazník platí pouze za údržbu programů, které opravdu používá.

Kde zjistím výši poplatků za Fine Maintenance?

Poplatek za službu Fine Maintenance lze jednoduše zjistit prostřednictvím našeho Obchodu.

Jak zaplatit Fine Maintenance platební kartou?

Předplatilé Maintenance si mohou obnovit roční předplatné Maintenance a zaplatit ho platební kartou 30dní před jeho vypršením. Zde naleznete krátký návod jak zaplatit Maintenance platební kartou.

Licence

Na kolik počítačů mohu software nainstalovat?

Při použití hardwarového klíče není počet počítačů není omezen. Software však půjde spustit pouze s připojeným hardwarovým klíčem. Při použití softwarového klíče lze software nainstalovat a používat pouze na jednom počítači (přesun softwarového klíče na jiný počítač je umožněn pouze v některých případech např. při koupi nového počítače).

Hardwarové klíče

Co je hardwarový klíč?

Jedná se o malé zařízení, které se zapojuje do USB portu počítače. Hardwarový klíč zasíláme poštou.

Co je softwarový klíč?

Jedná se o speciální záznam na pevném disku, který je vázán na hardware daného počítače. Softwarový klíč je zaslán emailem.

Jak funguje hardwarový klíč?

Pokud zakoupíte lokální licenci s hardwarovým klíčem, můžete programy nainstalovat na libovolný počet počítačů s tím, že programy fungují jen na počítači, ke kterému je právě připojen lokální hardwarový klíč.

Jak funguje softwarový klíč?

Pokud zakoupíte lokální licenci se softwarovým klíčem, software můžete používat pouze na jednom počítači. Softwarový klíč je vázán na hardware daného počítače a jeho přesunutí lze bezplatně provést pouze po uplynutí určité doby od instalace nebo od posledního přesunu (např. při zakoupení nového počítače).

Lze softwarový klíč přesunout na jiný počítač?

Softwarový klíč je vázán na hardware daného počítače. Při zakoupení nového počítače lze bezplatně softwarový klíč přesunout.

V případě krádeže či poškození pevného disku lze požádat o vydání nového softwarového klíče, který si budete muset zaplatit.

Mohu změnit hardware počítače se softwarovým klíčem?

Po částečné změně hardwaru použijte funkci Nahlásit změnu hardwaru pro obnovu plné funkčnosti licencí.

Jak funguje síťová licence?

Síťové licence poskytujeme pouze ve variantě s hardwarovým síťovým klíčem. Pokud zakoupíte síťovou licenci, můžete programy používat v počítačové síti, popř. na virtuálních strojích. Maximální počet uživatelů, kteří mohou program používat současně v určitém okamžiku, je dán počtem zakoupených licencí. Ke spuštění softwaru je nutné mít síťový hardwarový klíč připojený k libovolnému počítači v síti. Více informací o nastavení síťové licence.

Jaká je minimální konfigurace počítače pro naše programy?

Počítač s operačním systémem Microsoft Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (Windows XP (SP 3), Vista)

Rozlišení displeje nejméně 1024×768 bodů

USB port (netýká se demoverzí a softwarových klíčů)

Potřebujete více informací?

Získejte okamžitě cenovou kalkulaci v našem Obchodě nebo nás kontaktujte.