Odkaz jsme Vám odeslali na email.

Nepodařilo se nám odeslat odkaz na váš email. Zkontrolujte, prosím, Váš email.

Odpovědi na časté dotazy - FAQ

Odpovědi na vaše dotazy – FAQ

Aktualizace

Jak si mohu zaktualizovat programy?

Všichni uživatelé našich produktů (GEO5, FIN EC, TRUSS4) mohou používat Osobní Instalaci. Uživatel se servisní smlouvou Fine Maintenance získává poslední vydanou verzi produktu GEO5 (FIN EC). Uživateli bez Fine Maintenance je vždy nabídnuta poslední možná aktualizace v rámci verze, kterou má zakoupenou (resp. na kterou má nárok).

Jak vytvořit offline instalační balíček?

Vytvořte si instalační balíček pro pozdější použití nebo pro instalaci na PC bez připojení k internetu:

1/ Stáhněte si Osobní Instalaci z našich stránek.


2/ V úvodním okně klikněte na tlačítko "Možnosti"



3/ Vyberte možnost "Vytvořit instalační balíček" a zvolte cílovou složku pro umístění balíčku.



4/ Zvolte "Další".



5/ Vyberte si z dostupných programů k instalaci.



6/ Instalační balíček se vytvořil ve Vámi vybrané cílové složce.



7/ Balíček má následující adresářovou strukturu, vhodnou pro vypálení na CD
Instalace produktu se spustí poklikáním na soubor FineSetup.exe


Jednorázový Upgrade

Mám starší verzi programů GEO5 (FIN EC). Jak mohu získat aktuální verzi programů?

Upgrade programů je zdarma dostupný všem předplatilelům služby Fine Maintenance. Ostatní uživatelé mohou získat aktuální verzi programů zakoupením Jednorázového Upgrade.

Co získám zakoupením Jednorázového Upgrade?

Poslední vydanou verzi softwaru GEO5 (FIN EC) a všechny updaty (subverze) v rámci této verze.

Jak mohu zjistit cenu Jednorázového Upgrade?

Zjistit cenu popř. zakoupit Jednorázový Upgrade lze jednoduše prostřednictvím našeho Obchodu.

Mám programy GEO5 ve verzi 16 a rád bych získal aktuální verzi softwaru. Jaká je cena Jednorázového Upgrade?

Jednorázový Upgrade povyšuje software vždy na aktuální verzi, s tím, že za každou verzi, vydanou po verzi zakoupené uživatelem je počítano 10% z ceny všech zakoupených licencí programů. Maximální cena Jednorázového Upgrade je 50%.

V tomto případě, je tedy cena Jednorázového Upgrade počítána z GEO5 verze 16 na verzi 18, což je 20% ceny všech zakoupených licencí. Cenu Jednorázového Upgrade lze rovněž jednoduše zjistit prostřednictvím našeho Obchodu zadáním licenčního čísla uživatele.

Fine Maintenance

Mám starší verzi programů GEO5. Mohu si předplatit Fine Maintenance?

Můžete, ale nejprve musíte aktualizovat programy zakoupením Jednorázového Upgrade.

Je možné vyjmout některý konkrétní program ze servisní smlouvy Fine Maintenance?

Fine Maintenance zahrnuje všechny licence v dané skupině programů, které uživatel vlastní. Nicméně v případě, že zákazník souhlasí s vrácením licence daného programu, Fine ukončí podporu tohoto programu. Tzn. Fine přestává podporovat daný program a zákazník platí pouze za údržbu programů, které opravdu používá.

Kde zjistím výši poplatků za Fine Maintenance?

Poplatek za službu Fine Maintenance lze jednoduše zjistit prostřednictvím našeho Obchodu.

Licence

Na kolik počítačů mohu software nainstalovat?

Počet počítačů není omezen. Software však půjde spustit pouze s připojeným hardwarovým klíčem.

Hardwarové klíče

Jaká je minimální konfigurace počítače pro naše programy?

Počítač s operačním systémem Microsoft Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (Windows XP (SP 3), Vista)

Rozlišení displeje nejméně 1024×768 bodů

USB port (netýká se demoverzí)

Co je hardwarový klíč?

Hardwarový klíč (hardlock) je malé zařízení, které se připojuje k počítači. Slouží k ochraně software před pirátským kopírováním. Princip ochrany spočívá v tom, že chráněný program není možné spustit bez přítomnosti klíče v počítači.

Musí být síťový klíč nutně připojen k serveru LAN?

Nemusí. Síťový klíč může být připojen k libovolné stanici viditelné v síti LAN, na které lze provozovat NetHASP License Manager.

Přečtěte si PDF manuál k instalaci síťového klíče

Vlastním síťový klíč připojený přímo k mému PC. Musí být toto PC i tak připojené k síti LAN?

Počítač, kde je provozován síťový klíč zároveň s chráněným programem musí vždy vyhovovat těmto podmínkám:

  1. Nainstalovaný NetHASP License Manager.
  2. Ovladače klíče jsou nainstalovány. (Obvykle je nainstaluje již sám instalační program NetHASP License Manageru.)
  3. V systému je definováno alespoň jedno připojení k síti a toto připojení je ve stavu „připojeno“. Tj. je detekováno fungující přenosové médium jako je kabel, signál WiFi aj.
Jak funguje síťový klíč?

Ovladač hardwarového klíče, nenalezne-li lokálně připojený klíč přímo na počítači s chráněným programem, vyhledá síťový klíč. Aby síťový klíč správně fungoval musí být splněný následující podmínky:

  1. Síťový klíč je připojen k počítači, který je v síti LAN pro ostatní počítače dostupný.
  2. Na počítači, ke kterému je síťový klíč fyzicky připojený jsou nainstalovány ovladače hardwarového klíče. Rovněž je nainstalován a spuštěn program NetHASP License Manager.
  3. Síťové prvky a protokoly místní sítě jsou nakonfigurovány tak, že umožňují komunikaci ovladačů klíče na pracovní stanici s NetHASP License Managerem na počítači, kde je klíč připojen. Viz. dokumentace na CD a podrobný popis přímo v souborech NetHASP.ini a NHSrv.ini. Ve většině případů by úpravy v síti ani použití souborů NetHASP.ini a NHSrv.ini nemělo být nutné.

Potřebujete více informací?

Získejte okamžitě cenovou kalkulaci v našem Obchodě nebo nás kontaktujte.